Yön aikana oli tullu lunta! Ja äipällä on vapaapäivä!
Vähäks mua alkoi taas lapsettaa ja piti vähän riekkua lumessa. Ade katto ihmeissään, et mikä mulle oikein tuli. Nauti tyttö nauti!
Lenkillä äippä taas sohi joka välissä kameransa kanssa ja ois pitäny välillä jaksaa poseraa, no thanks. No tässä nyt kuitenkin yx näyte..
3kamut.jpg
Jooh, mä en saa edes rapsuttaa ilman, että kakara tulis diihen ihmettelemään..
Lenkiltä kun tultiin äippä pisti naamansa taas ihan erinäköseksi ja sano lähtevänsä kauppaan. Me koisattiin rauhassa Aden kaa.
Mamma tuli kotiin sit ainaki kymmenen pussukan kanssa,et en tiiä missä se oli taas käyny heilumassa. Me saatiin pussillinen purukenkiä, jesh!
Iltalenkillä tuli taas pupujussi vastaan ja mammalla oli mussa hiukka pitelemistä. Ihan kuin sen korvista ois tullu savua..? Isille se kotona papatti, että mä olin muka taas ollu ihan mahdoton. Valivali..Mä mikää mahoton oo..
Ai kun oli kiva mennä nukkumaan kun sekä iskä et äippä oli molemmat kotona!