Eilen tuli lisää lunta!

Johan tätä oli jo odotettukin. Mamma vaan näytti välillä surulliselta. Se sanoi miettivänsä kaikkia kodittomia eläinraukkoja, jotka palelee nyt yksinään. Joo..mut ei se voinu olla nauramatta kun me Aden kanssa saatiin pieniä hepulikohtauksia kun päästiin mettässä vapaaksi. Mä olin kyl kuulemma tänään taas ihan mahdoton. Muka räksytin ja raivosin jokaiselle vastaantulijalle ja autolle. Jaah...löytyiskö syy sieltä hihnan toisesta päästä??? Luulen ma.. Mamma sano vievänsä meidät molemmat kohta johki kouluun jos se ei keksi kuinka se sais mut lopettamaan tota mukarähjäämistä.

Ainiin täytyy  vähän kehuakin. Äipän isosisko oli viikko sitten käymässä. Se sanoi, että mä olen muuttunut kovasti. Turkki on niin kauniin kiiltävä ja puhdas ja olen kuulemma tullut paljon luottavaisemmaksi vieraita kohtaan.Onhan se turkki nykyään kaunis kun mamma hääti loiset poies. Heti laivamatkalla se kauhisteli ötököitä mun karvoissani ja pikkasen meinaa rapsuttikin joka puolelta.. Niin ja en oo mikään laihuliini enään.Ja nyt mä olen huomannut ettei kukaan tee mulle mitään pahaa eikä vie mua mihinkään vaikka ne mun kotiini tuleekin. Teretulemast vaan kaikki. :) Mamman parasta kaveriakin mä aikoinaan näykin kintuista kun se tuli meille kotiin. Nyt me ollaan ihan kavereita, pikkasen pistää hävettämään meikäläisen sillonen käytös..