9.1.2007

Äippä tuli töistä aamulla seiskan jälkeen ja otti mut ja Aden heti ulos mukaansa. Se oli jotenkin ihmeen pitrtsakkaalla päällä, oiskohan juonu liian monta kahvikupposta yön aikana.. No, tehtiin normi aamulenkki ja sit kotiin jossa mä sain taas pienet aamuhepulit. Jahtasin pikkujätkää (Leeviä) ja haukuin innoissani, äippä näytti jostain syystä taas hapanta naamaa ja käski lopettaan. JOO JOO. Saatiin sapuskaa ja mä vetäsin satsin taas niin kauheella vauhdilla alas et alko yskittää. Mut oli kiire mennä kattoon jäiskö Adelta jotain. Vaikka enpä mä saisi vaikka jäisikin. Likkä syö portin takana makkarissa, koska muuten kuulemma mä pistelisin senkin safkat menemään. Ehkä.. Äippä vaihto naurettavan nalle- pyjamansa päälle ja me painuttiin Aden kanssa sen seuraxi makkariin nukkumaan. Syvä huokaus ja unta kaaliin klo 8.30..

Klo 11.30 Ade alko häsläämään ja herätti äipän. Tais tulla pimatsulle pisuhätä. Se on vielä niin kakara ettei kykene kauaa hallitsemaan rakkoaan. Mude vei sen takapihalle pissalle ja voi että mua hävetti kun sillä oli päällään vain se myrkyn vihree nallepyjama..ajattelis vähän meidän mainetta..ja eikös se naapurin äijä just lähteny takapihan kautta autolleen..voe kiesus sentäään. Mä paenelin häpeissäni sisälle, hävetköön Ade sen kanssa..

Klo 15. Jaahas. Ade taas herätti äipän pisulle eli nyt sitten vaan odotellaan "kiltisti", että se syö aamupalansa ja sit me lähdetään piitkälle lenkille, jippii! JEssus tota kakaraa, se väänsi tortut olkkariin sillä aikaa kun mamma pesi hampaitaan, justhan se oli takiksella pissalla! Äippä repii pelihousunsa kun näkee..Noh, ilme ei paljoo kyl näämä värähtänyt kun se haki talouspaperii ja keräs pökäleet. JA sit ulos! Pitihän mun päästää vähän höyryjä ulos heti pihalla, ja haukkua vastaan tuleville ipanoille ja hyökkiä niitä kohti. Ja mude taas ihan raivona,kjäh kjäh. Me painuttiin lopultakin pimeeseen metsään ja mamma päästi meidät vapaaksi. Jippii! Pimeessä tuli joitain pikkupoikiakin vastaan, mutta ei ne mua häirinny. Sillon kun mä olen siinä pirun hihnan päässä, niin sillon pitää vähän näyttää, että ei parane tulla meitin jengiä lähelle, Wuff!

Tunnin lenkin jälkeen iskäkin oli jo tullu kotiin ja oli sauhuilla etupihalla.=) Se on jees tyyppi, ei paljoa komenna ja sillon kun komentaa ei sitä viitti uskoa. :) Mamma kun rääkäsee niin sillon on parempi totella. Sen tietää kaikki meidän perheessä. No Ade sitä vielä kyllä kokeilee. Eilenkin kakara iski ittensä sohvalle pötköttään kun äippä painu netin ääreen. Ade on huomannu, ettei mamma nää eikä kuule mitään kun se ton läppärinsä aukasee. Ihme vehje.. Välillä mamma pihise itsekseen ja marmattaa kun se on sen koneen kimpussa, tiedä häntä mitä siellä sit on.

Isi tuli kaupasta, saatiin puruluut!

Klo 20.30 Nonii, mamma pukee taas selvästi NE vaatteet päälle joita se ei ikinä laita kun lenkille lähdetään. Eli taas se lähtee töihin. Heitän sille surullisen katseen niin tiedän saavani pari pientä rapsutusta ja pusua. Mo moe äeppä!

Isi kattoo taas telkkua kuten aina. Tossa yhentoista maissa se vie meidät iltalenkille. Se hyvä puoli isin kanssa lenkkeilyssä on, että se ei pese meitä tämmösellä kurailmalla kuten äippä. Pyyhkii vaan pyyhkeellä ja sit päästää sisään. Mamma on niin tarkka että se käy joka karvavälin läpi suihkussa. Pappa rules! Öitä.